Friday, August 12, 2011

Hi :) 안녕하세요 ^^

많은 블로그들을 읽고 즐기고 하다가, 저도 하고 싶은 마음이 생기네요 ^^
처음이라서 봐주시는 분들은 많이 없겠지만 열심히 하겠읍니다 ㅎ ㅎ
아무래도 뷰티 블로그들을 많이 봐서 그런지 저도 그런것을 하고 싶네요 ㅎㅎ
지금은 잘하고 있는게 네일아트 밖에 몰라서... 그거라도 ㅡ.ㅡ; ㅎㅎ
악플은 없으면 좋겠고요, 즐겨 봐주세요 ㅎㅎ

Since i have been reading many blogs, i felt like i wanted to do it too ^^
Because i am just starting out, not many people are going to see this but i will do my best :)
I wanted to do beauty blogs because that's the kind of blogs i usually read or watch >_<
The only thing i am good at right now is nail art.. but that counts as something right?? :P
i hope there won't be any harsh comments and enjoy :)

No comments:

Post a Comment