Wednesday, August 24, 2011

호피 네일아트/Leopard Nail Art

안녕하세요 ^^ 오늘은 호피 다자인을 하겠읍니다 ㅎㅎ
Hello :) Today we will be doing Leopard Nail Art :)


시작해볼가요?? ㅎㅎ
Shall we start?? ^^

Seche Clear Crystal Clear Basecoat
베이스를 발라주세요 ^^
Put on a base coat ^^

Sally Hansen Xtreme wear ( White On)
하얀색 매니큐어를 쓱쓱 ~~ 발라주세요 ㅎㅎ
Put on a White nailpolish :)
 
Sally Hansen Xtreme wear (Mellow Yellow)

노랑색 매니큐어를 이쑤시게로 콕! 콕! 찍어주세요 ^^
Put on a yello nailpolish with a toothpick :)

나머지에도 해주세요 ^^
Do the rest :)
Joe Nail polish (color unknown)


자 이제~!


콕! poke!
 
콕! Poke!
콕! 찍어주세요 ^^
Poke! put it one :)

나머지를 다 하세요 ^^
Do the rest :)

완성 샷!!! ㅋㅋ
Finished Pic XD




감사합니다 ㅎㅎ
Thank you XD

No comments:

Post a Comment