Saturday, November 19, 2011

To: 저의 블로그를 보시는분들 / To my blog readers

안녕하세요^_^ 제가 블로그를 시작한지 한 3달쯜 돼가고 있네요 ㅎㅎ 
벌써 제 블로그를 본 곗수가 200 이넘어요 ^^ b 
행복합니다 >_< 그리고 감사합니다 ^^ 
이제 저는 팔로워들이 있었으면 합니다 ^^ 지금 2명 밖에 (감사합니다 )^_^; 
혹시 잠시라도 시간이 있으시면 읽으시면서 엽에 있는 팔로우 버튼을 "꼭" 눌러주세요 ^^ 
그럼 제가 엄청 행복할꺼 갔에요 ㅎㅎ 
아직은 시작이지만, 앞으로도 쭉 저의 블로그를 많이 사랑해주세요 ^^ 

Hello :) It's been almost 3 month since i started this blog :O 
the pageviews of my blog has increased over 200 !! XD 
I am soo happy and i thank you :) 
Now, i would live to have some followers :) since i have only 2 people (i am greatful) 
If you have sometime, after you read this, click the follow button at the side :) 
That will make my day XD 
Eventhough this is the beginning, from now and on and one, please love my blog :) 

No comments:

Post a Comment